کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

رونمایی و جمع خوانی کتاب در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب به مناسبت هفته کتاب

 به گزارش روابط عمومی کتابخانه های عمومی شهرستان جوین : نهمین محفل ادبی کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب به مناسبت هفته کتاب 1400 با دستور کار رونمایی ، معرفی  و جمع خوانی کتاب از نویسنده گان بومی شهرستان جوین در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب برگزار گردید..

 

سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر افزود: در این جلسه که با حضور اهالی فرهنگ و هنر شهرستان جوین برگزار شد. ابتدا آقای مجید نقابی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوین به معرفی تاریخچه و قدمت شهرستان جوین از نظر فرهنگی پرداختند و در ادامه از کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب برای راه اندازی محفل ادبی عطاملک جوینی نقاب تشکر کردند و در ادامه آقای کریم علی زاده نویسنده کتاب مجموعه اشعار ترانه های سکوت به معرفی و غزل خوانی از کتاب خود پرداختند.

مجموعه شعر ترانه های سکوت به قلم کریم علی زاده جوین، اوایل پاییز امسال به همت نشر ابن یمین سبزوار منتشر شد.این کتاب شامل 56 شعر می باشد که در 81 صفحه به زیور چاپ آراسته شده است

 

و در پایان جلسه نیز آقای علی ملایجردی دبیر بازنشته آموزش و پرورش و نویسنده رمان بایقوش آخرین کتابی را که به فارسی ترجمه کرده اند به نام  باز که دیر به خانه آمدی دختر اثر خانم لوسی همن را برای دیگران باز خوانی و معرفی کردند.

رونمایی و نقد کتاب بایقوش در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 به گزارش روابط عمومی کتابخانه های عمومی شهرستان جوین : سومین محفل ادبی کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب در سال 1399 با دستور کار رونمایی ، معرفی  و نقد کتاب بایقوش اثر آقای علی ملایجردی در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب برگزار گردید.

 سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر افزود: در این جلسه که با حضور اهالی فرهنگ و هنر شهرستان جوین برگزار شد. ابتدا آقای علی ملایجردی نویسنده کتاب بایقوش به معرفی کتاب و انگیزه های نوشتن این کتاب پرداختند و در ادامه آقای عباسعلی ره گشای استاد ادبیات فارسی و آقای سعید فیضی نویسنده کتاب جنون بشریت قسمتی از این کتاب را برای حضار خواندند و به نقد و معرفی بیشتر این کتاب پرداختند.

رمان «بایقوش» به قلم علی ملایجردی ، اوایل زمستان امسال به همت نشر خردگان منتشر شد. داستان این کتاب، در روزگار فتحعلی‌شاه قاجار و قیام خان‌های خراسان در برابر حکومت مرکزی رقم خورده است. وقایع داستان بیشتر در حوالی جوین و سبزوار می‌گذرد و شخصیت محوری داستان، دختر زیبایی به نام «طرلان» است که قرار است در نبرد خان‌ها و حکومت، نقش‌آفرینی کند..

[ دو شنبه 4 اسفند 1399برچسب:رونمایی کتاب, بایقوش, علی ملایجردی, کتابخانه عطاملک جوی ینقاب,

] [ 9:32 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد